Hogyan és mit tanulnak a diákok a történelemórákon a nagyvilágban? Kutatócsoportunk Franciaországtól Kínáig elemzi a történelemtanítás szabályozását és...
Az a kérdés, hogy miként lehet a legjobban tanítani a természettudományos, avagy a STEM tárgyakat, hosszan tartó és néha meglehetősen heves vitát eredményezett.
Bár a tanulók hajlamosak nem szeretni a vizsgákat, mégis a tesztek az egyik leghatékonyabb tanulási eszközként funkcionálhatnak. Azonban számos olyan tulajdonságuk...
A célzott beavatkozások elengedhetetlenek az oktatás számára, melyek szponzorálásához hazánkban segítségünkre szolgálnak az uniós támogatások. Ezek eredményes...
Az oktatástechnológiai vállalatok sikeressége nagyban függ attól, hogy mennyiben képesek megfelelni a látókörükbe tartozó oktatási rendszerek igényeinek...
Oktatásfejlesztési célú beavatkozásoknak a tervezett, jól azonosítható cél- és eszközrendszerrel rendelkező folyamat-, illetve cselekvésorientált intézkedéseket...