Blog

2024. 12. 18. ○ Olvasási idő: 8 perc
Mi értelme a történelemtanításnak?
Dr. Nicholas Tate előadásával indult az MCC Tanuláskutató Intézet Reclaiming Classical Education című online szeminárium sorozata.
Kerekasztal beszélgetés, Kutatás
2024. 12. 11. ○ Olvasási idő: 3 perc
Iránytű a diákok történelmi gondolkodásához
Nagymintás empirikus kutatásunk eredményeit mutatta be az MCC Tanuláskutató Intézet Compass to History Education and Historical Thinking kutatócsoportja.
2024. 11. 06. ○ Olvasási idő: 4 perc
Learning from Asia in Education – Könyvbemutató
2024. október 31-én a Tanuláskutató Intézet ünnepélyesen bemutatta a Tanulás Ázsiától az oktatásban című könyvet, amely egyéves munka eredményeként született...
Kerekasztal beszélgetés
2024. 11. 04. ○ Olvasási idő: 5 perc
Kihívások és megoldások a V4 oktatásban: Lengyelország
A lengyel oktatási rendszer számos jelentős kihívással néz szembe, a tanítási módszerektől a rendszerszintű instabilitásig. Egy kerekasztalbeszélgetésen...
Oktatás/Előadás
2024. 10. 24. ○ Olvasási idő: 4 perc
Hogy néz ki egy állami középiskola az USA keleti partján?
Első tapasztalatok a East Providence High School (Rhode Island) látogatása alapján
Kerekasztal beszélgetés
2024. 09. 27. ○ Olvasási idő: 8 perc
Eltűnő kincseink – az Európai Kultúra Napját ünnepeljük
Szeptember 20-án ünnepeltük Magyarországon az Európai Kultúra Napját, a Mathias Corvinus Collegiumban (MCC) a Tanuláskutató Intézet szervezésében. Az esemény...
Oktatás/Előadás
2024. 09. 17. ○ Olvasási idő: 2 perc
Vita mint 21. századi túlélőkészség
Oktatás/Előadás
2024. 09. 05. ○ Olvasási idő: 3 perc
Az olvasást gyakorolni, fejleszteni kell – a pécsi MCC is hisz az olvasás erejében
A pécsi MCC tegnap esti rendezvényén a hölgyeké és a könyveké volt a főszerep. Így olvastok ti címmel tartottunk nagysikerű, teltházas előadást.
Kutatás
2024. 08. 22. ○ Olvasási idő: 3 perc
Az Einstein Napközi Kihívásai és Lehetőségei
Az Einstein Napközi otthonában a stuttgarti gyerekek már évek óta élvezhették a játékos kutatás világát.