Február 4-én a Learning from Asia projekt sikeresen megszervezte a Learning from Asia in Education: How the West Can Learn from the East in the 21st Century című könyv online bemutatóját. Az esemény célja az volt, hogy erősítse az oktatási kapcsolatokat Európa és Közép-Ázsia között, ezért Közép-Ázsiából érkező oktatók, kutatók és szakemberek vettek részt rajta, többek között Kirgizisztánból és Kazahsztánból.
Az esemény egyik fő célkitűzése az volt, hogy földrajzi helytől függetlenül bevonja a közép-ázsiai oktatási szakembereket. Ezt sikerült is megvalósítani, hiszen több különböző régióból csatlakoztak résztvevők, köztük három kazah mesterképzéses hallgató is, akik Lengyelországból követték az eseményt. A rendezvény elsősorban orosz nyelven zajlott, néhány angol hozzászólással, hogy minél szélesebb közönség számára elérhető legyen.
A könyvbemutatón elismert moderátorok és vendégelőadók tartottak értékes előadásokat és beszélgetéseket, köztük Dr. Moldir Pocstar, Dr. Saule Anafinova és Dr. Aisi Li. Az ő koordinációjuk és hozzájárulásuk kulcsfontosságú szerepet játszott az esemény sikerében.
Dr. Moldir Pocstar, a könyv egyik szerzője, megosztotta gondolatait a kiadványról, és betekintést adott a kutatás folyamataiba és a könyv egyedi jellemzőibe. Dr. Saule Anafinova olvasói szemszögből értékelte a művet, kiemelve annak legfontosabb tanulságait és hatását az oktatási diskurzusra. Dr. Aisi Li aktívan részt vett a beszélgetésekben, elősegítve a résztvevők közötti értékes eszmecserét. Az előadásokat rendkívül pozitívan fogadták, és az érdeklődők nagy lelkesedéssel kívántak többet megtudni a könyvről.
A résztvevők elismerően nyilatkoztak a jól szervezett eseményről, és kifejezték lelkesedésüket a könyv témái és az elhangzott beszélgetések iránt. A Learning from Asia projekt ezúton is köszönetet mond minden előadónak, résztvevőnek és szervezőnek, akik hozzájárultak a könyvbemutató sikeréhez.
Várjuk a további együttműködéseket és a folytatódó párbeszédet arról, hogyan fejlődhet az oktatás a Kelet és Nyugat közötti kölcsönös tanulás révén.